četvrtak, 12. studenoga 2015.

MOJ HOBIJI

U školi se bavim glumom i plesom. Našu plesnu skupinu vodi učiteljica Helen, a našu dramsku skupinu vodi učiteljica Valerija. Odlučila sam se baviti plesom zato što me u četvrtom razredu moja sestra nagovorila da plešem na priredbi sa svojim prijateljicama,i onda sam shvatila da obožavam plesati i počela sam razmišljati da bih u budućnosti željela biti plesač. Glumom sam se počela baviti u šestom razredu i bilo mi je jako zabavno zato što sam shvatila da jako volim biti na pozornici i imati svu pažnju ljudi. Zapravo me nadahnula moja najdraža glumica, koja se bavi glumom i plesom. Ionda sam sama odlučila da ću postati plesačica i glumica. I nadahnula me moja najdraža pjevačica,

 i pomoću nje sam shvatila da u životu možemo biti puno toga kao ona. Ona je plesačica,pjevačica,model i glumica a ima samo 18.g. Naučila sam da želim samo biti na pozornici i da su sva svijetla uperena na mene. Isto tako imam roditelje koji me podupiru da se bavim plesom i glumom. I tko zna možda me jednog dana vidite na televiziji kako plešem ili glumim.

Nema komentara:

Objavi komentar